Prenájom priestorov

Hľadáte zaujímavé a atraktívne miesto na konferenciu, prednášku, školenie či obchodné stretnutie? Disponujeme reprezentatívnymi administratívnymi priestormi v historickej časti Trnavy, ktoré poskytujeme aj verejnosti.

Hodinová alebo flexibilná kancelária

je vhodná pre každého, kto sa nechce viazať dlhodobým prenájmom, ale hľadá priestor na krátkodobe projekty, obchodné stretnutia a iné.

Priestory su situované v historickom centre Trnavy s možnosťou parkovania priamo pred budovou alebo v blízkom okolí. Prenájom Vám ponúka úsporu finančných prostriedkov a časovú úsporu. Lokalita sa vyznačuje okamžitou dostupnosťou všetkých služieb, a to bánk, poisťovní, pošty, mobilných operátorov, divadla, kaviarní, kina a rôznych obchodných prevádzok.

Súčasťou ponúkaných služieb je aj servis spojený s prenájmom vo forme stálej recepcie, s možnosťou zabezpečenia občerstvenia, cateringu.

Priestory sú dostupné v čase od 7:00 do 20:00 a v prípade dohody aj 24 hodin denne / 7 dní v týždni. Dĺžka prenájmu je možná od 1 hod.

K dispozícii je veľká konferenčná miestnosť pre približne 30 ľudí, ako aj niekoľko menších miestností. Okrem prenájmu miestností ponúkame aj možnosť využitia cateringových služieb a technického vybavenia (tabule, projektor, atď.). V prípade záujmu nás kontaktujte, priestory Vám radi predstavíme.

Cenník prenájmu hodinovej / flexibilnej kancelárie

pondelok - piatok

  • 1 hod. - 2 hod. = 10 € / hod.
  • 3 hod. - 4 hod. = 8 € / hod.
  • celý deň (8,5 hodiny) = 58 €

Cenník prenájmu konferenčnej miestnosti

pondelok - piatok

  • 1 hod. - 4 hod. = 15 €
  • 5 hod. - 7 hod. = 13,50 €
  • celý deň (8,5 hodiny) = 89 €
  • Ceny prenájmu cez víkend dohodou
  • Cena prenájmu sa účtuje za každú aj začatú hodinu, t. j. od času prevzatia, až po odovzdanie
  • Pri rezervácii môže byť požadovaná záloha vo výške 50% z ceny prenajatej miestnosti.
  • Ceny sú uvedené bez DPH, cenník platný od 12. novembra 2019

Podmienky storna prenájmu pondelok až piatok

Prenájom je možné zrušiť najneskôr do 09.00 hod. pracovného dňa, ktorý predchádza dňu, v ktorom sa má služba vykonať písomne na e-mailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. alebo telefonicky 0905 815 336 bez strono poplatku. Ak Objednávateľ neodoberie objednanú služub, považuje sa táto služba za splnenú a Poskytovateľovi vzniká právo na úhradu storno poplatku vo výške 50% z dohodnutej ceny prenájmu.

Podmienky storna prenájmu sobota a nedeľa

Podmienky dohodou.

Cena zahŕňa

  • Prispôsobenie miestnosti špecifickým požiadavkám
  • Projekčnú techniku (projektor) alebo televízor
  • Tabuľu a písacie potreby (čierna a červená fixka, tabuľa).
    • flipchart papier = 7 € bez DPH (20 listov)
  • Ozvučenie
  • CD / USB / MP3 / bluetooth prehrávač

Doplnkové služby (občerstvenie) - rôzne varianty

  • Nápoje
    • káva / čaj v termoskách (smotana do kávy, cukor) - 5l / termoska - 6,60 €
    • Presso, zalievaná a instantná káva, čaj (čierny, zelený, ovocný) - 1€
    • minerálka 0,5l = 0,85 €
    • minerálka 1,5l = 1,20 €
    • sladené nápoje (Coca-cola, Fanta, Sprite a pod.) 1,5l = 1,60€
  • Sladké pečivo
    • croissant nugát - 80g - 0,93 €
    • štrúdľa (tvaroh, mak, jablko, višňa) - 100g - 1,34 €
  • Slané pečivo
    • škvarkový pagáč - 60 g - 0,69€
    • škvarkové pagáče - balík - 300g - 3,00€
  • chlebíček - 1,30 €

Ceny su uvedené vrátane DPH, cenník platný od 12. novembra 2019

Možnosti prenájmu

  • 1 konferenčná miestnosť pre 20 až 30 ľudí
  • 4 stredne veľké miestnosti (10 - 12 ľudí)
  • 7 malých miestností (2 - 5 ľudí)

Klimatizácia miestnosti

  • Menšie a stredne veľké miesnosti sú vybavené nástennou klimatizačnou jednotkou (hlučnosť: cca 21 decibelov)
  • Konferenčná miestnosť je vybavená prenosnou klimatizáciou (hlučnosť cca 64 decibelov) 

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Jazykovú školu Vallis nájdete aj na sociálnych sieťach Facebook a Instagram.

Kontaktujte nás

Radi by ste nás navštívili?
Pozrite si aktuálne otváracie hodiny.