Všeobecné obchodné podmienky - Tábor

Všeobecné zmluvné podmienky denných táborov Letná akadémia
organizovaných spoločnosťou Vallis – jazykové vzdelávanie, s.r.o.

Čl. I.

Základné ustanovenia

  1. Tieto všeobecné zmluvné podmienky (ďalej ako "Podmienky") upravujú práva a povinnosti medzi spoločnosťou Vallis – jazykové vzdelávanie, s. r. o., Trhová 1/A, 917 01 Trnava, IČO: 45296332 (ďalej len "Poskytovateľ") a zákonným zástupcom dieťaťa (ďalej len "Objednávateľ"), pri organizácii letného denného tábora Letná akadémia (ďalej len "Tábor"), ktorého sa dieťa (ďalej len "Účastník") zúčastní. Dieťa je každá osoba mladšia ako 18 rokov.
  2. Obsah zmluvy tvorí prihláška do tábora, tieto Podmienky, súhlas so spracovaním osobných údajov v rámci táborových aktivít, súhlas o spracovaní osobných údajov pri prezentovaní organizácie a vyhlásenie o bezinfekčnosti

Čl. II.

Uzavretie zmluvy

  1. Zmluva medzi Poskytovateľom a Objednávateľom vzniká vyplnením prihlášky do tábora (dostupná na stránke www.vallis.sk/prihlaskatabor) Objednávateľom a akceptáciou tejto prihlášky Poskytovateľom.
  2. Prihláška obsahuje:
    1. meno, priezvisko a dátum narodenia účastníka tábora;
    2. výber konkrétneho turnusu denného tábora;
    3. meno, priezvisko, titul, adresu, telefónne číslo a e-mail zákonného zástupcu účastníka tábora;
    4. vyhlásenie o zdravotnom stave účastníka, dobrovoľný údaj; a
    5. vyhlásenie o odchode účastníka z tábora.
  3. Súčasťou prihlášky je aj:
    1. súhlas so spracúvaním osobných údajov na účely spracúvania zdravotných informácií, tento súhlas je voliteľný, ale ak súhlas nebude daný, Poskytovateľ nemôže spracúvať zdravotné osobné údaje účastníka tábora.
    2. súhlas so spracúvaním osobných údajov na účely prezentácie (fotografie a videá), toto je voliteľný súhlas;
    3. vyhlásenie o oboznámení sa so spracovaným osobných údajov. Toto vyhlásenie je povinné;
    4. vyhlásenie o oboznámení sa s týmito Podmienkami a súhlas s nimi. Toto vyhlásenie je povinné; a
    5. vyhlásenie o bezinfekčnosti účastníka tábora, pričom toto vyhlásenie je povinné.
  4. Každý Objednávateľ je povinný vyplniť prihlášku do tábora pravdivo. Účastníka mladšieho ako 18 rokov môže prihlásiť do tábora výhradne len zákonný zástupca.
  5. Akceptáciu prihlášky vykoná Poskytovateľ podľa vlastného uváženia, a to formou potvrdzujúceho e-mailu. Potvrdzujúci e-mail obsahuje okrem potvrdenia prihlášky, faktúru, prípadne predfaktúru.

Čl. III.

Predmet zmluvy

  1. Predmetom zmluvy je odplatné poskytnutie služieb pre prihláseného Účastníka tábora počas zvoleného turnusu tábora.

Čl. IV.

Organizácia tábora

  1. Miesto konania denného tábora je Trhová 1/A, 917 01 Trnava.
  2. Prvý deň konania tábora je Objednávateľ povinný odovzdať podpísaný originál "Vyhlásenie o bezinfekčnosti účastníka“ a kópiu Účastníkovej kartičky poistenca.
  3. Tábor prebieha v 5 dňových turnusoch od pondelka do piatku. Účastníci prichádzajú do tábora medzi 7.30 – 8.00 hod. a odchádzajú z tábora medzi 15:45 – 16.30 hod. Program je organizovaný od 8:15 – 15:45 hod. Účastníka je možné vyzdvihnúť od 15:45 do 16:30. V piatok je odchod Účastníkov z tábora o 16:00 hod.
  4. Turnus tábora ma stanovený maximálny počet Účastníkov. Maximálny počet Účastníkov v jednom turnuse je 25. Na skupinu 13 detí pripadá minimálne 1 dospelý dozor.
  5. Rozvrh a prípadné informácie o zmene rozvrhu zo strany Poskytovateľa budú zasielané na e-mailovú adresu Objednávateľa.
  6. Účastník môže nastúpiť do tábora iba v prípade, ak bude riadne vyplnená prihláška do tábora, zaplatenú cena za tábor o Objednávateľ odovzdá dokumenty uvedené v bode 2 tohto článku.
  7. Ak v dôsledku uvedenia nepravdivých alebo neúplných údajov v doloženej dokumentácii Účastníka dôjde k ohrozeniu zdravia Účastníka alebo ostatných Účastníkov tábora je Poskytovateľ oprávnený vymáhať náhradu škody týmto vzniknutú od Objednávateľa, ktorý takéto nepravdivé údaje uviedol alebo predložil.
  8. Objednávateľ je povinný upozorniť Účastníka, aby dodržiaval táborový poriadok, režim dňa, pokyny animátorov a vedúcich tábora a hlavne pokyny týkajúce sa bezpečnosti a zdravia Účastníkov tábora. Účastník je povinný zdržať sa správania, ktoré môže poškodzovať ostatných Účastníkov tábora.
  9. Organizačné pokyny tábora budú doručené každému Objednávateľovi najneskôr 5 dní pred prvým dňom objednaného turnusu tábora na e-mailovú adresu uvedenú v prihláške do tábora.
  10. Účastníkovi tábora sa odporúča prísť v športovom a pohodlnom oblečení (tepláky, voľné kraťasy a tričká).

Čo zobrať so sebou do tábora?

Poskytovateľ odporúča Objednávateľovi, aby zabezpečil vhodné oblečenie Účastníka, a to v závislosti od počasia a programu v tábore. Účastník by mal mať so sebou nasledovné veci:

  • prezuvky (papuče),
  • uzatvárateľnú fľašku (s objemom 0,5 l alebo 0,75 l, príp. podľa potreby Účastníka aj väčšiu),
  • šiltovku,
  • obľúbenú hru (spoločenskú hru, figúrku, stavebnicu, plyšáka a pod.),
  • potrebné lieky,
  • vreckové (menšia hotovosť - max. 5 EUR),
  • vlakový preukaz / autobusový preukaz.

V prípade denného výletu – kúpaliska sa odporúča, aby si Účastník so sebou vzal taktiež nasledovné:

  • plavky,
  • uterák,
  • opaľovací krém,
  • slnečné okuliare,
  • rukávniky na plávanie (pri menších Účastníkoch do 10 rokov a pri Účastníkoch, ktorí nevedia plávať).

Účastníkovi do tábora nebaľte:

  • drahé oblečenie,
  • ostré predmety,
  • väčší obnos peňazí (20 eur a viac),
  • šperky,
  • mobil, tablet (a to ani nefunkčný na hry).

Čl. V.

Cenník a platobné podmienky

  1. Cena tábora a doplnkových služieb je nasledujúca.
    1. Cena tábora
      • Pri registrácii a platbe do 30.4. príslušného roka (vrátane) – 179,00 €
      • Pri registrácii a platbe po 1.5. príslušného roka (vrátane) – 189,00 €
    2. Iné cenové varianty
      • 2. súrodenec, pri registrácii a platbe do 30.4. príslušného roka - 165,00 € / turnus
      • 2. súrodenec: pri registrácii a platbe po 1.5. príslušného roka - 170,00 € / turnus
    3. Iné poplatky:
      • zabezpečenie individuálnej stravy zo zdravotných dôvodov: + 4,00 € / deň
      • príplatok za celú porciu obeda: + 1,50 € / deň. (Deťom sa podáva polovičná porcia)
      • Individuálny príchod a odchod
        • Príchod pred otvorením (najskôr 7:00): 10,00 € / dieťa
    4. Ceny sú uvedené vrátane 20% DPH.
  2. Objednávateľ je povinný uhradiť cenu tábora bezhotovostným prevodom na bankový účet Poskytovateľa. Bezhotovostným uhradením ceny tábora sa rozumie pripísanie celej ceny tábora na účet Poskytovateľa.
  3. Cena tábora musí byť uhradená najneskôr do termínu začatia tábora alebo do dátumu splatnosti uvedeného na faktúre (prípadne predfaktúre) podľa toho, ktorý termín splatnosti je skorší. V prípade, ak nedôjde k úhrade ceny tábora do termínu začatia tábora, tak sa Účastník nemôže zúčastniť tábora. Pre prípad, že Cena tábora nebude uhradená v lehote uvedenej na faktúre, prípadne predfaktúre, Poskytovateľ je oprávnený od zmluvy podľa týchto Podmienok odstúpiť, ak Objednávateľ neuhradí Cenu za tábor ani v dodatočnej lehote mu na to určenej Poskytovateľom, pričom táto lehota nemôže byť kratšia ako 10 dní od doručenia výzvy.
  4. Pri platbe ceny tábora bezhotovostným prevodom je Objednávateľ povinný použiť variabilný symbol v súlade s pokynmi Poskytovateľa. Ak nebude možné v dôsledku nepoužitia správneho variabilného symbolu identifikovať platbu a Poskytovateľ vybraný tábor zaplní, môže Poskytovateľ odstúpiť od zmluvy a Objednávateľovi bude vrátená uhradená cena tábora najneskôr v lehote 14 dní bankovým prevodom.
  5. Cena tábora zahŕňa: program, pitný režim (ochutená voda, minerálka, čistá voda), desiatu, obed (polievka, hlavné jedlo, nápoj) a olovrant, všetky výučbové materiály a táborová fotografia.
  6. V cene nie je zahrnuté úrazové poistenie 

Čl. VI.
Práva a povinnosti Objednávateľa

  1. Objednávateľ je povinný uhradiť cenu tábora a odobrať objednanú službu.
  2. V prípade, ak Účastník nenastúpi do tábora alebo nezačne čerpať služby tábora z akéhokoľvek dôvodu, alebo na základe vlastného rozhodnutia službu Objednávateľ nevyčerpá vôbec, alebo z časti, nemá Objednávateľ nárok na vrátenie časti ceny za nečerpané služby, ak nie je v týchto Podmienkach uvedené inak.
  3. Podmienky pre odstúpenie od zmluvy o tábore zo strany Objednávateľa sa spravujú ustanoveniami zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  4. Objednávateľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy o tábore, ktorá je zmluvou uzavretou na diaľku, a to do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Objednávateľ odstúpi od zmluvy o tábore prostredníctvom formulára. Riadne vyplnený a podpísaný formulár o odstúpení od zmluvy o tábore je potrebné doručiť najneskôr v posledný deň lehoty Poskytovateľovi alebo na poštovú prepravu. Toto odstúpenie nie je zaťažené storno poplatkami.
  5. Bez toho, aby bolo dotknuté predchádzajúce ustanovenie platí, že pri odstúpení od zmluvy o tábore zo strany Objednávateľa sú podmienky vrátenia už zaplatenej ceny a podmienky zaplatenia storno poplatkov nasledovné:
    1. odstúpenie bez storno poplatku: do 14 kalendárnych dní pred termínom prvého dňa objednaného turnusu tábora. Ak v tejto lehote už Objednávateľ za tábor zaplatil celú cenu, táto mu bude vrátená v lehote najneskôr do 14 dní.
    2. odstúpenie so storno poplatkom vo výške 30% z ceny za tábor: v lehote do 7 kalendárnych dní pred termínom prvého dňa objednaného turnusu tábora, vrátane. Zvyšná časť už zaplatenej ceny za tábor bude Objednávateľovi vrátená v lehote najneskôr do 14 dní.
    3. odstúpenie so storno poplatkom vo výške 100% z ceny za tábor v lehote 5 a menej kalendárnych dní pred termínom prvého dňa objednaného turnusu tábora.
  6. Objednávateľ môže požiadať o presun Účastníka v priebehu objednaného turnusu tábora do iného turnusu tábora. Podmienkou je voľná kapacita v turnuse tábora, do ktorého má Účastník záujem prestúpiť, a súhlas Poskytovateľa.
  7. Fajčenie je zakázané v celom objekte Poskytovateľa.

Čl. VII.

Práva a povinnosti Poskytovateľa

  1. Poskytovateľ môže z dôvodu naplnenia kapacít tábora od zmluvy odstúpiť. Prednosť majú skôr platiaci Objednávatelia. V takomto prípade Poskytovateľ v lehote najneskôr do 5 pracovných dní vráti Objednávateľovi už zaplatenú cenu za tábor.
  2. Poskytovateľ je oprávnený tábor pred jeho začatím podľa vlastného rozhodnutia zrušiť bez udania dôvodu. V takom prípade vráti bezodkladne Objednávateľovi plnú výšku uhradenej ceny tábora. Objednávateľ sa vzdáva nároku na akúkoľvek finančnú kompenzáciu, ktorá mu zrušením tábora vznikne.
  3. Z vážnych dôvodov môže Poskytovateľ podľa vlastného rozhodnutia zrušiť tábor i v jeho priebehu. V takom prípade vráti Poskytovateľ Objednávateľovi alikvotnú časť uhradenej ceny tábora v závislosti od počtu dní, ktoré sa neuskutočnili.
  4. Jednotlivé tábory nie sú viazané na konkrétnych animátorov a Poskytovateľ má právo kedykoľvek vymeniť animátora v tábore. Skutočnosť, že došlo k výmene animátora v tábore, nie je dôvodom k reklamácii zo strany Objednávateľa a neoprávňuje ho k vráteniu ceny tábora resp. jeho časti.
  5. Tábor ma stanovený minimálny počet Účastníkov. Minimálny počet Účastníkov je 10. V prípade, ak počet Účastníkov v tábore nedosiahne stanovený počet, Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť tábor. Poskytovateľ je povinný o tejto skutočnosti zaslať Objednávateľovi oznámenie najneskôr do 5 kalendárnych dní pred nástupom do tábora. Poskytovateľ umožní Účastníkovi účasť v inom turnuse tábora, pokiaľ budú v danom turnuse tábora voľné miesta a Objednávateľ s tým bude súhlasiť, inak Poskytovateľ bezodkladne vráti Objednávateľovi už zaplatenú cenu za tábor.
  6. Poskytovateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s Objednávateľom a zrušiť bez náhrady účasť Účastníka v dennom tábore, a to v prípade, že svojim správaním ohrozuje majetok Poskytovateľa, majetok alebo zdravie ostatných Účastníkov tábora alebo zamestnancov, alebo závažným spôsobom narušuje priebeh tábora.
  7. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za konanie Účastníkov mladších ako 18 rokov mimo času trvania tábora. V čase mimo trvania tábora je za konanie týchto Účastníkov v priestoroch Poskytovateľa zodpovedný ich zákonný zástupca, alebo osoba povinná vykonávať nad nimi dohľad.
  8. Účastníci nesmú nosiť do priestorov sídla Poskytovateľa veci nesúvisiace s táborom. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za stratu alebo poškodenie týchto vecí.
  9. Poskytovateľ nezodpovedá za prípadnú stratu alebo odcudzenie osobných vecí Účastníka počas trvania tábora.

Čl. VIII.

Reklamácie, otázky a návrhy

  1. Objednávateľ môže svoje reklamácie, otázky alebo návrhy uplatniť nasledujúcim spôsobom:
    1. Prostredníctvom e-mailu zaslaného na e-mailovú adresu: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
  2. Pokiaľ Poskytovateľ uzná reklamáciu Objednávateľa za odôvodnenú, zaistí na vlastne náklady nápravu. Reklamácia musí byť vybavená do 1 mesiaca.
  3. Dôvodom reklamácie nemôže byť skutočnosť, že bol v tábore vymenený animátor. Dôvodom reklamácie nemôžu byť ani zmena programu, ktorú nezapríčinil Poskytovateľ.

 Čl. IX

Alternatívne riešenie sporov

  1. V prípade, že Objednávateľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu, alebo sa domnieva, že Poskytovateľ porušil jeho práva, Objednávateľ má právo obrátiť sa na Poskytovateľa so žiadosťou na nápravu. Ak Poskytovateľ na žiadosť Objednávateľa v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania Objednávateľom neodpovie alebo odpovedal zamietavo, Objednávateľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  2. Príslušným subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia a právnická osoba zapísaná v zozname vedenom Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom Objednávateľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
  3. Návrh musí obsahovať:
    1. meno a priezvisko Objednávateľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický kontakt, ak ich má,
    2. presné označenie Poskytovateľa,
    3. úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností,
    4. označenie, čoho sa Objednávateľ domáha,
    5. dátum, kedy sa Objednávateľ obrátil na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s Poskytovateľom bol bezvýsledný,
    6. vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom alternatívne riešenie sporu okrem ukončenia z dôvodu vyčiarknutia oprávnenej právnickej osoby zo zoznamu.
  4. K návrhu Objednávateľ priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu.
  5. Dôvody, na základe ktorých subjekt alternatívneho riešenia sporov môže odmietnuť riešiť spor podľa § 13 ods. 4 zákona:
    1. ak Objednávateľ podá návrh po uplynutí jedného roka odo dňa  doručenia zamietavej odpovede Poskytovateľom na žiadosť Objednávateľa o nápravu alebo márneho uplynutia 30 dňovej lehoty odo dňa, kedy Objednávateľ odoslal Poskytovateľovi žiadosť o nápravu, na ktorú Poskytovateľ neodpovedal,
    2. ak sa Objednávateľ pred podaním návrhu preukázateľne nepokúsil vyriešiť spor komunikáciou s Poskytovateľom,
    3. ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20,- €,
    4. ak vecou, ktorej sa návrh týka, sa už predtým subjekt zaoberal a Objednávateľ bol informovaný o vybavení jeho podania, pričom návrh neobsahuje žiadne nové skutočnosti a ARS by vzhľadom na všetky okolnosti bolo zjavne neúčelné,
    5. ak vzhľadom na všetky okolnosti je zrejmé, že ARS by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia.
  6. Na podanie návrhu môže Objednávateľ využiť formulár, ktorého vzor je uvedenýv prílohe č. 1 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ktorý je dostupný aj na webovom sídle Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov, t. j. aj Slovenskej obchodnej inšpekcie. Kontaktné údaje Slovenskej obchodnej inšpekcie: Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Čl. X

Záverečné ustanovenia

  1. 1. Tieto Podmienky, Prihláška, Vyhlásenie o bezinfekčnosti dieťaťa sú k dispozícii v sídle Poskytovateľa alebo na internetových stránkach www.vallis.sk.
  2. Vyplnením a odoslaním prihlášky do tábora na internetovej stránke https://www.vallis.sk/prihlaskatabor zákonný zástupca potvrdzuje, že sa oboznámil s Podmienkami a že s nimi súhlasí. V prípade rozporu medzi týmito Podmienkami a prihláškou do tábora, majú prednosť individuálne dohodnuté podmienky uvedené v prihláške alebo v komunikácii e-mailom.
  3. V prípade, že sa ktorékoľvek ustanovenie týchto Podmienok stane neplatné alebo nevymáhateľné, nebude to mať vplyv na platnosť ostatných ustanovení.
  4. Poskytovateľ spracúva Vaše osobné údaje v súlade s nariadením GDPR a zákonom o ochrane osobných údajov. Viac informácií o spracúvaní Vašich osobných údajov nájdete na tejto stránke: https://vallis.sk/jazykova-skola/zasady-ochrany-osobnych-udajov.
  5. Pokiaľ tieto Podmienky nestanovia inak, riadia sa právne vzťahy medzi zmluvnými stranami príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb.
  6. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto Podmienok. Ak Objednávateľ so zmenou Podmienok nesúhlasí, má právo do 30 dní odo dňa doručenia zmeny Podmienok od zmluvy odstúpiť.
  7. Znenie týchto všeobecných obchodných podmienok je pre Objednávateľa a Poskytovateľa záväzné.
  8. Tieto všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné od 12.03.2024.

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Jazykovú školu Vallis nájdete aj na sociálnych sieťach Facebook, Instagram a Linkedin

    

Kontaktujte nás

Radi by ste nás navštívili?
Pozrite si aktuálne otváracie hodiny.

Používame Cookies
Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.